mspsheima

Alla inlägg under april 2012

Av Bata - 30 april 2012 23:13

är hemma nu.

jag frös som f*n.

men aja.

imorn ska jag vara med ella.

det ska bli jätte kul, visst ella? 

här är en bild på skönheten!

älskar dej ella! ;* ♥

nejdåå det var inte frida som bloggade det var ju...

    

-

Av Bata - 30 april 2012 17:28

hejhej, jag ska snart på majbrasa.

hihi ska på samma som elloo.

vi ska jobba, menmen.


en liten bild som adna redigerat.

den är såå snygg! tack adnoo!

jag älskar dig!♥

   

Av Bata - 30 april 2012 15:09

haj milla här 8DD (milla09-86) hoppas det är okay för bata att jag gästblöggar nu..? (i) jag skulle ha gjort det i helgen men har int hunnit DD: iaf så här ser jag ut på msp 8DDD

 

så där jah (y) men iaf, jag är i lvl 10 och... hmm ja det var pytte lite fakta om maj 8DDD men lav jo HERR FIS (bata) och kmr ALLTID att göra gullet :***  ch herr fis   poss poss hajdööö // milla     

Av Bata - 30 april 2012 07:45

här är min underbara vän frida! ;* ♥

och nu tycker jag att ni ska ge henne något från önskelista!

   

det är ju jätte billiga och fina saker! ♥

 

Av Bata - 29 april 2012 22:33

Usch vad ful rubrik. .__. Känner mej som största fjorren. :)

Men iaf, jag är frida663. 

O här får ni se lite privata grejer. 8) Men förvänta er inte för mycket. 8))

Jag vet, jag har jääääääätte dålig kvalite på mina bilder. ._____________.

Spela roll. Jag är alltså i level 14.. Och aa. Har inte världs mycket sc men men.

Accar inte mer vänner heller, om vi inte har lärt känna varandra litegranna innan. (;

Jaja, nu får jag nog lov att säga HEJDÅ VÄRLDENS BÄSTA SHEIMAS LÄSARE. :'****♥

Btw, hon ni har tråkigt kke ni kan kolla in min blogg? (8)

Klicka HÄR isf.

   

Av Bata - 29 april 2012 19:45

agnes har levlaat!

nu är du i level 13!

önskar jag vore det.

menmen du är iaf det.

 

det laggar bara lite.

hon är i level 13 nu men!

jag älskar dig agnes!♥

 

Av Bata - 29 april 2012 19:01

kolla vilken cool bild jag tog på diig görl!♥

jag älskar dig gumman.

här kommer en bild på lilla mig!

nån som vet nåt bra redigerings program som är gratis?  

      

Av Bata - 29 april 2012 17:01

  Tjuubree 8D ..Sweetgirl här, jag som gjorde designen och redigerade några bilder till henne. Sheima är så ivrig och vill att jag ska redigera hennes bilder typ hela tiden haha gulle c8 så nu har jag redigerat två st för det tar tid så jag får redigera mera senare :) så nu finns dom i hennes arkiv jag visar inte dom nu det får hon lägga upp sj [:

typ det ända jag ville, tjoho puss babes! Ni ser bilden där uppe, den tkr jag är fett cool 8DD den bilden har jag redigerat lite mörkare å sånt, men den finns i arkivet, jag tkr det är serriöst as cool för att den är som typ såhär inbrottstjuv bitchig xddddd HAHHAH men ni fattar, tjuee! ;*



Presentation


HEJ,JAG ÄR EN TJEJ SOM ÄR VÄLDIGT UDDA. OCH JAG SPELAR MSP, DÄR HETER JAG SHEIMA_MSP.
MEN IRL HETER JAG BEATA.
HOPPAS NI GILLAR BLOGGEN.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bäst
 Dålig
 Jättebra
 Jättedålig
 Sådär
 Bra
 Du borde sluta blogga
 Du borde blogga mer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS





cursor:crosshair;
Ovido - Quiz & Flashcards